Melikemuhammet Bebişin kıyafetlerini ne zaman yıkamaya başladınız ve yumuşatıcı olarak ne kullandınız?
zeynepmom34 Melikemuhammet bende 33. Haftadayım daha yıkammadık annemle ablam yıkayıp hazırlıycakler valizi annem burda hiç alma dedi deterjan yumoş göksem yeter dedi
Yarenylmz Melikemuhammet 28 haftamda yıkadım yumuşatıcı kullanmadım granül sabun ile yıkadım sadece 🌸
hunilimom zeynepmom34 ayy bebeğe mi yumos kullanicaksiniz kokusu maf eder onu bebek deterjanı kullansanız
Sahnedekimadam zeynepmom34 tabiki bilir canım da yetişkin olarak ben bile kullanmıyorum cidden çok ağır kokusu kalıyor sen bidaha düşün derim :)
zeynepmom34 Sahnedekimadam canım daha yıkamamdık ama az bişe hani kullanmadım daha belki deterjan alırım ama dediğim giibi e bebekten bi bakarım
Sahnedekimadam Green clean deterjan aldım ben , yumuşatıcıya gerek var mı acaba ya genelde kullanmıyor anneler
hunilimom Sahnedekimadam alerji riski yüksek ne kadar bebek de olsa koku varmış ben iki çocuğumda da kullanmadım kullanan arkadaşlarım da var tabi ben granül kullanıyorum
Sahnedekimadam hunilimom Yıkayınca hiç koku kalmıyor dedi burdaki bi arkadaşlar , neyse deneyip görücem artık kuzenimde dalin sabun tozu kullanıyor , Daline de kötü diyorlar ayol ne kullancaz 😄
hunilimom Sahnedekimadam valla bende ne kullanicam sasardim en ovdukleri mustela bile alerji yaptı Dalin alerji yaptı kızıma