11 haftalığız. sabahları kalktığımda karnım sertleşmiş ve hafif ağrı oluyor. gün içerisinde de hafif hafif ağrılar oluyor. sizlerde de oluyor mu? bundan önce bir düşük yaptım ondan kaynaklı sürekli tedirginim. her hafta ultrasona gel dese doktor giderim yani o derece 😅 çok şükür riskli bir gebelik yaşamıyorum şuan ama işte insan korkuyor