secilertu 28.haftadayız. Dünden bu yana otururken sağ göğüs altımda aşırı derecede acı hissediyorum nefes almada sorunum yok çok şükür ama bu batma hissi canımı çok yakıyor.. Yaşayan var mı ?
Nurozdc secilertu bana da olmuştu, hala ara ara oluyor.doktor ultrasonda bakıp bebek poposunu oraya dayamış demişti.sizinki de poposunu dayamış olabilir :) çekilince geçiyor.başka bir şey de olabilir ama benim aklıma bu geldi.geçmiş olsun
Bsrerkk secilertu bana da oluyor aynısı ara ara sol göğüs altıma bebek ayağını başını yada poposunu oraya dayarmış ondan olurmuş doktorum söylemişti
hayathayal secilertu canim benfe 29. Haftaya girdim benimde oralarom acıyor ama sanirim kaburgalar iyice sıkıştı yanlara onlar batıyor rahatsiz ediyor. Birde nefes darligi oluyor tabi.
secilertu Nurozdc Bsrerkk hayathayal FatmaZehraankayaEkici inşallah öyledir canımı yakınca çok korktum 😔 sizlerde de olduysa demek ki olağanüstü bir durum değilmiş inşallah geçicidir 😊
hayathayal secilertu pek gececegini sanmiyorum 😔 bebek kendine yer actikca kaburgalar sıkışıyor. Nefes darligi agrilar cok normal. Artik daha da artar son zamanlara gelince.
FatmaZehraankayaEkici secilertu gittim geldim canım bebeğimin başı kanala girmiş poposunu dikmiş o yüzden olur dedi. Boyu da uzun biraz maşallah sığmıyor demekki Civcivimm 😍 39 haftadayiz biz . Seninki de ters donuyodur takla attiyordr endişe etme
secilertu hayathayal daha son zamana var inşallah daha da yoğunlaşmaz 😔 hareketlerine bağlı geçici bir durumdur diye ümit ediyorum ama yaşayıp göreceğiz çok sağ olun
secilertu FatmaZehraankayaEkici çok teşekkür ederim canım benim sen ne güzel sona gelmişsin sağ Salim sağlıcakla kucağına kucağına almayı nasip etsin Rabbim darısı da bana olsun inşallah 😊 iyi olsun da bebecikler anneler razı ağrıya sızıya 😁