minigin_annesi11 Kızımın artık bir ismi olmalı tek isim koymak istiyorum geleneksel veya modern güzel olsun, önerilerinize açığım🐣
minigin_annesi11 anneoluyorm_ cemre güzel ama böyle daha anlamlı hem söylenişi hem de anlamı beni mest etmeli Allahım çok zor ya isim bulmak yine de teşekkür ederim🌼
minigin_annesi11 3kereanne ya gülce isminden eşim beni soğuttu resmen benim çok hoşuma gidiyordu ama gülce güllü gülten mülten falan diye dalga geçiyor 🙄
3kereanne minigin_annesi11 ben de 2. Oğluma isim ararken hangi ismi sunsam eşim illa bişey diyordu en sonunda itiraz edemeyeceği bir ismi bulmak nasip olmuştu hamdolsun 🥲 sizi çok iyi anlıyorum, şimdi 2 oğlan sonrası kızım olacak benim de inşaAllah
Annemutlu minigin_annesi11 kızımın ismi ilkim Nil şimdi 2. Kızımızı bekliyoruz İdil Ela düşünüyoruz. Almila ismini çok beğeniyordum eşim pek ısınamadı o isme Ebrar Nare Eliz Liya Sare bunları da düşünebilirsiniz🌸
Shura minigin_annesi11 sare adınk bizde düsünüyoruz. Hz ibrahimin hanımı ishakın annesi. Arastırın cokta güzel bir kadınmıs ☺️