Emnevelikaan1507- Gecen hafta keseyi gördük bu hafta bebeği görmek için gittim ama bebek görünmedi . Boş gebelik olabilir dedi doktor başına gelen var mı. Haftaya tekrar çağırdı belki gelişir diye ama mahvoldum çok üzgünüm
Sahnedekimadam Bizde görememiştik doktorum , boş değil dolacak dedi moral verdi hemen niye öyle boş demiş sinir oldum.7.haftada gördük bizde canım normal bazıları 8.haftada görüyor telaş yapma güzel beslen, folikasitini iç
Sahnedekimadam Emnevelikaan1507- Bak benim betam düştü tekrar çıktı , doktora sordum olur öyle dedi..Sen güzel düşün haftaya görüceksin bebişi inanıyorum kesen için bir şey dedi mi şekli falan güzel miymiş
Emnevelikaan1507- Şekli büyüklüğü kalınlığı tam idealmiş sadece bebek yok canım. Ne güzel moral verdin 🥰
Sahnedekimadam Emnevelikaan1507- Aynısını yaşadım çünkü anlayabiliyorum , inşallah miniğin tutunmuştur güzel haberler alırsın💜
ucr13 @Emnevelikaan1507- ben 5+4ken kesem 24 mm 7 haftalık gözüküyordu bebek yoktu 25 mm de sınır oluyormuş bebek kesin görünmesi gerekiyormus boş büyük ihtimalle kürtaj ama 5 gün sonra yine gel dedi gittiğimde bebek de kalp atışı da göründü insallah sizinki de görünür hiç korkmayın dua edin
Emnevelikaan1507- ucr13 Allah razı olsun benim 7 haftalık 18 mm çok ümitli konuşmadı doktor. Ama Allahtan ümit kesilmez