Mekklc siz bilirsiniz aynı gene sahibiz 1 yaşayan çocuğum var hikayemi anlatayım 30.haftaya kadar iğnesiz geldim bebekte 5.aydan başladı gelişim geriliği bebek beslenemedi 39.hafta da preeklamsi geçirdim acil sezaryana alindim 2.bebegi düşündüğümde aradan 10 yıl geçmişti igneye geç başladım ilki gibi olur sandım ama bebeğin gelişimi durdu 8.hafta da kürtaj oldum şuan 33 haftalik yine hamileyim hamile kalmadan önce kan sulandirici hapa basladik gebeliği kanda görür görmez de igneye basladik 29.haftaya kadar ikisini kullanarak geldim 29.hafta da hapı bıraktık ignenin dozunu yukselttik ve doğuma kadar devam bence siz kendinize iyi bir doktor bulun planlı şekilde hamile kalın hamile kalmadan önce de bütün vitamin takviyelerini alin folik asite başlayın