Ergunsed Merhaba guzel anne adaylari 2/11/2018 gece yarisi saat tam 12de uykudayken bir islaklik hissettim dus alip yatmistim biseyler geldi normaldir dedim bir kez daha hareket ettim biraz daha islandim kalkip yataga oturdumki bitmek bilmeyen bir su tuvalete kosturdum ic camasiri ped falan durmuyo suyun gelmesi boyle biseymis esimi uyandirdim 38+4haftalik hamileydim sakindim sonunda oglum gelmeye karar vermisti hastanemiz cok yakin cantamiz falan arabadaydi zaten hastaneye girdik amacim suyuma baktirip sanciyi evde cekmekti fakat doktor su geldigi icin riske atamam dedi yatisim yapildi bir gram sancim yok odamda nstye bagli yattim sancimin kendiligineen gelmesini bekledik sabaha kadar fakat gelmedi muaynede 1 cm aciklik var uc gundur oyledi zaten oglen oldu hala suyum geliyo sancim yok doktorumla konustum normal dogum istedigimi soyledim sonu sezeryan olur ama deneyelim dedi basladilar suni sanciya iki saat boyunca sanci aldim yine ne bir kasilma nede acim var doktorlar ebeler saskin nasil oluyo diye en sonunda makyajimi yapip hazirlandim belliki bu sezeryana donucekti ve aksam 6 da ogluma kavustum mukemmel bir his allah hepinize nasip etsin.Spinal sezeryan yaptim gece 2de hemsireyle kalkip yurudum kendim emzirdim gayet iyiyim iki gundur evdeyiz kendim bakimini yapabiliyorum bence hamilelikte cekilen agrilae sancilar bulantilar daha zordu bizler mukemmel varliklariz herseyi yapabiliriz.Uzun oldu kusura bakmayin allah hepinizin yardimcisi olsun
Sevil2008_2018 Ergunsed Güle gule büyüt bebişini .bende 33+3 haftaligim 38 de sezeryan olacagim bende ama spinal sezeryandan cok korkuyorum igneden vs . Çok can yakiyormu igne? Bi korktugum igne 😢😨
Ergunsed Sevil2008_2018 hic yanma olmadi normal igneyle ayni degerde bisey vuruldugu gibi vucuttan asagiya sicaklik yayiliyo ve hersey bitiyo dogum icin ideal girdiginiz gibi cikiyosunuz hic korkmayin