Fik Kızlar canım Noodle çekiyor hamile olduğumdan beri yemedim 14+1 haftalığım 1 tabak yesem çokta sorun olmaz ya dimi sürekli yemiyorum sonuçta 🥺. Köri soslu çekiyor biliyorum faydası yokda yemeden rahat edemeyeceğim gibi
Yenidenanneoluyom Fik senin haftalarindayken 2 kez yedim. Sonra biraktim. Su anda 36 haftalik oldum. Biraz fazla pisir hamur olsun canin bir daha cekmesin😂😂😂
3MelekAnnesiiii Fik noodle ne gibi zarar verebilir? Gecende bi post gormustum noodle zararlimi diye. Icinde bi besinmi var zarar verebilecek olan?
Yenidenanneoluyom Fik ben de sulu yaparim😂 tavuk ve köri karıştırıp😅 ama azicik fazla pisse hamur olsa tadı kaçıyor bence😂
Fik Yenidenanneoluyom ben bekleyince nefret ediyorum yapıyorsun unutuyorsun ya suyun hepsini çekiyor kesseler yiyemem 😅
Fik 3MelekAnnesiiii zararlı değil kuzumda besin değeri nerdeyse 0 tuz oranı yüksek o yüzden çok öneriyorlar yemek niyetine yemeyi
nuzunismail Fik Dünyanın en zararlı gıdaları arasında seçilmiş geçen gün bir programda gördüm de. Gerçi ben hiç yemedim ama makarnadan ne farkı var makarna yeseniz isteğiniz geçmez mi acaba