babycom456 işten çıkmanıza gerek yok. İşvereninize hamile olduğunuza dair bir doktordan onay kağıdı götürün sonrasında zaten size ağır iş veremezler. Bende cam fabrikasında çalışırken hamile kaldım kağıdı götürdükten sonra ağır hiçbir iş yaptırmadılar. Yasal olarak yasak zaten eğer kağıttan sonra yaptırırlar da şiksyetçi ol. Çıkmazsa hem doğum parası da almış olursun, neden haklarını kaybedesin ki