Elvanmirza Çok şükür 26+1 deyiz 1.088 grm boyda 38 cm geldi doktor haftasına göre önde gidiyor herşey çok iyi dedi😍sizde durumlar nasil??
Tanembebek5 Elvanmirza ben de 26 da gittim 1.75 gr Dı kız bu çok büyümüş dedi 🤣 iri bir bebek mi olucak yoksa dedim evet iri dedi 😅 hatta şekerini atlamayalım bakalım bir dedi tokluk şekerime baktı şükür bir sey çıkmadı 🙏 o zaman benimkinin kilosu normal 😁🧿
Tanembebek5 Elvanmirza benimki erkek ama tosun olabilir bu gidişle 😅 dikkat ediyorum artık yememe içmeme valla gebelik şekerinden korkuyorum 😥