sengull Dün doktor kontrolüm vardı 37+0 dım.. 1 cm açıklık olduğunu söyledi ve tekrar pazartesiye randevu verdi.. Çok heyecanlıyım, az kaldı oğluşuma kavuşmaya.. Sizde durumlar nasıl ? ❣️
sengull cannkmrc hadi hayırlı haberler inşallah.. Bende sancı çok çok az çıktı. Pasartesineler olacak bakalım ❣️
nilayakinci sengull ya ben de cumartesi günü olacağım ama çok korkuyorum nasıl yapılıyor sadece parmak değil mi 😔 ve kadar sürüyor
sengull Yarenylmz korkma güzel anne, herşey çok güzel olacak inşallah.. Rabbime sığın dualarını eksik etme. 🤲🏻🤲🏻
sengull nilayakinci bende çok korkarak gittim ama sanılan gibi birşey değil, kendinizi rahat bırakın daha kolay oluyor. Doktorumun hemşiresi sağolsun ellerini tutturdu bana ondan destek aldım ve tavana baktım hep 🥹 korkmayın 🫶🏻