Ebruska Kizlar ben sat a gore 8+2 gunluk hamileyim ama ulturason da 7 haftalik cikti. Neden boyle olur acaba bilgisi olan var mi ?
Haticecinar Ebruska canim gec dollenme doktorun kullandigi cihazla alakalida olabiliyor benimde birkac gun oynuyor doktor normal dedi takma kafana yani zat3n ilerleyen zamanlarda yakaliyormus bebis o aradaki farki geciyomus bile saglikli olsunda😊
Krispiim16 Ebruska canım bende doktora gittiğim de 8 haftadaydım ve ulturason 7 diyordu bir haftalık geç göstermesi sorun değil diyor diğer geldiğinde düzelir dedi ilk zamanlar oluyormuş böyle
HaticeNur Ebruska aynen geç döllenme olmuş bendede öyle 12+4 günlük hesaplandığında ama dr kontrolünde 11+4 görünüyor banada dedi geç döllenme diye