Allahkahretmesin1 Agg0207 Mirza ismi de eski gibi geliyor bana tabi herkesin kendi düşüncesi teşekkür ederim 😊
Allahkahretmesin1 Selin22 ay hep bakıyorum isimlere Göktuğ Miraç poyraz atlas vs gibi isimler hep aynı geliyor kulağa aslında poyraz da güzel ama arkadaşım sevgilisiyle evlenirse çocuğumun adını poyraz koyacağım diyordu ayıp olur 😂😂
Selin22 Allahkahretmesin1 aman evleneceklerde çocukları erkek olacakta poyraz koyacaklar o kadar ayrıntılı düşünme kuzum o zamana kadar başka beğenirler 😂😂
Karsubng Aren Ahmet olacak oğlumun adı inşallah 32 haftalığız😚 Aren ismini ilk duyduğumda resmen kalbimden vuruldum çok beyfendi naif kibar bir isim gibi geliyor bana 😍 Aren olmasaydı Kıvanç Ekin Çağın isimlerinden birini koyacaktım
Bebiskosuu Allahkahretmesin1 hani ya nerde kız için az kullanılan ama aşırı da zottirik olmayan isimler 😅 artık asel adel ecrin neva ada Ela elisa Asya arya lina hira bunları görmek bile istemiyorum herkes aynı şeyi koyuyor 😅 lütfen önerin o bilinmeyen güzel isimleri 😅
Allahkahretmesin1 Bebiskosuu ay valla kız isimleri bana daha güzel geliyor özellikle kıyafet falan bebişe ne zaman bir şey alacak olsam isyan ediyorum kızlara kokoş kokoş yapıyorlar erkeğe göre hiçbir şey yok diye 😂😂
Karsubng Allahkahretmesin1 İlk çıkan anlamı en parlak ve ışıltılı kum tanesi Diğer anlamları; soylu, ışığın çocuğu ve hoş koku anlamları da var
Bebiskosuu Allahkahretmesin1 bu arada ben selim ismine bayılıyorummm 🫶🏻 Ömer de öyle çok beğeniyorum. Sizin aklınızda güzel kız isimleri varsa öneri beklerim ☺️
Allahkahretmesin1 Bebiskosuu genel olarak erkeğe odaklandığım için kız ismi hiç gelmiyor şu an aklıma 😂