mirayaktas Hamileliğinizin kaçıncı haftasında izine ayrıldınız ? Alabileceğim en erken sürede rapor almak istiyorum 🥰
mirayaktas 32 haftadan önce sanırım rapor almam mümkün değil. Doktorumda 32. Haftadan sonra rapor yazabilirim dedi. İnternetten araştırdığımda daha erken rapor almamın mümkün olabileceği yazıyordu. Teşekkür ederim yanıtlarınız için 💐
gulsahgk mirayaktas istirahat raporu alabiliyorsunuz. 20 güne kadar. 32. Haftada ise yasal doğum izniniz başlıyor
Hulya2626 mirayaktas izne ayrılmak kolay da işe dönmek zor bebek 4-5 aylık olacak nasıl bırakıp işe gideceğim. Bakacak kimse yok ailem uzakta
Nurse2018 mirayaktas en erken 32 de ayrılabiliyorsun ama ben 30 da falan yıllık izinlerimi kullanacam
Grs0135 mirayaktas 32+0′dan itibaren doğum iznine ayrılabilirsiniz buna çalışamaz raporu da deniliyor, daha öncesi için riskli gebeliğiniz gibi bir durum varsa doktorunuz tek hekim ya da heyet raporu verebilir ama bir sebep yokken doktorunuz rapor vermez vermemeli de
mirayaktas Evet doktor 32 haftadan önce rapor veremem dedi. Öncesinde yıllık izinlerimi kullanacağım. Daha erken çıkabilseydim güzel olurdu ☺️