BelinayCaliskan ben de 657ye tabi memurum, çalışabilir raporumu aldım 32.haftada aynı gün iş yerime gidip 12 gün yıllık izin yazdım. 37. Haftada da mecbur ayrıldım. Ama yıllık izin analık iznini etkilemiyor tabi 37.haftaya girmeden önce. Yine de personel biriminize sorun bizde böyle yapıldı.