piiremsesinannesiii Yagmursnr sabah bende sordum cevap veren olmadı benim de lökosit 24 crp de 17 bilmiyorum ne olacak randevumda kendi doktoruma yarın 🥺
selinsmother Yagmursnr kan alınan yere göre değer aralığı değişiyor 0-5 olması gerekiyormuş benim 6 çıkmış mesela
esiaks Yagmursnr en son dün tahlil verdim. Değer aralığı 0-5 olması lazım diyor. Benimki 34. Doktor ilaç verdi enfeksiyon var diye. Tek kullanımlık saşe.
Azeriqizi Yagmursnr idrardami? Kandami?idrarda 0-5 olmasi lazim kanda 4-10 bende kanda 9 cikti 1hafta once idrarda 30(. Bol bol su icmemiz lazim
Sahnedekimadam Yanlış bilgilendirmiyim diye direk ekran aldım sonuçları referans aralığı bu şekilde..
Sahnedekimadam Yagmursnr Benim haftam 22 hiç bilmiyorum canım ama kullandığım antibiyotikte 3 tane vardı çok içmedim yani , belki öyle kolayca geçer seninde sağlık ocağına mı sorsan
CmreKsidar Yagmursnr benim 16 doktoruma sordum çok yüksek olmadığı icin ilaç başlamıyorum idrarda yanma şikayetin var mı dedi bende yok dedim o zaman gerek yok hamilelikte oluyor dedi ne kadar doğru bilmiyorum.