Merhaba ben 26 yasındayım,
Geçen sene mart ayında hamilelik oluşmuştu, zorunlu kürtaj oldum 8. haftamda.
Şimdi aradan tam 1 yıl geçti, hiç korunmadık. İlk 6 ay bende ovulasyon takip etmedim cok takmadım. Ama geçtiğimiz 6 aydır takip ederek ilişkiye giriyorum ovulasyon testi yapıyorum.
Kafamda deli sorular var acaba kurtajdan sonra problem mi oldu.. yapısıklık falan mı oldu gibi.
Ama normalde 40-50 günde ancak adet olan ben kürtajdan beri 30 gün’de bir tıkır tıkır adet oluyorum ne ilgisi var bilmiyorum ama adetlerim düzene girdi resmen. Yarın dr’dan randevu aldım. Bugun döngümün 10. günü henuz yumurtlama görmedim. Bana verebileceğiniz tavsiyeler var mı??