Pazar günü 2846 değerle hamile olduğumu öğrendim pazartesi keseyi gördük doktir 5 hafta 3 günlük fln dedi ama benim sadece kasık ağrısı ve arada altkarnima vuran ağrı var önceki gebeliğim 8 haftada sonlandı ama göğsü hassasiyeti çok yaşamıştım bunda hiç belirtim yok desem.yeridir böyle olan varmi