Merhaba anneler ve anne adayları bende dogumumu yaptım sükür☺️ Salı günü olarak konusmustuk doktorumla sezeryan olacaktım pazar günü sancılarım basladı rahimde de yumusama oldugu icin pazartesi gününe karar verdik icimden hep mübarek güne geldigi icin pazartesi geciyordu zaten öle de kısmet oldu spinal sezeryan oldum zaten 2.dogumumdu ilki daha zor gecmisti bu korkmama ragmen daha kolay oldu eger bu sekil dogum düsünen varsa kesinlikle tereddüt etmesin bebeginizin ilk anını görmek dünyadaki herseye bedel😍 bütün annelerin öncelikle kadınlar gününü kutlar saglıklı dogumlar dilerim🌸