Merhaba kızlar ben yakın zamanda bir buhar makinesi aldım içerisinde beğendiğim birkaç yağ aldım… okaliptüs yağı, sümbül yağı gibi suyuna karıştırırım rahatlatır beni diye düşünerek sizce bu yağlar hamilelikte zararlı mıdır , konuyla alakalı bir sakınca duyan bilen varmı