Sahnedekimadam Ben gebeliğin başından beri kan için üzüm pekmezi tüketiyorum o dut muydu yanlış mı yedim yani😄 bir postta öyle okudum
myangelson Sahnedekimadam bana doğum yaptıktan sonra lohusayken ve doğumum da çok zorlu olduğundan dolayı dut pekmezi yedirdiler sürekli kan yapsın diye ama ellerinde o vardı o yüzden mi verildi yoksa dut pekmezi mi veriliyor hep onu bilmiyorim 🤷🏻♀️
myangelson Sahnedekimadam ayrıca ikisi de kan yapar bence ya sonuçta siyah çekirdekli kuru üzüm yiyin diyorlar kan yapsın diye çok iyiymiş o. Pekmezlerin hepsi kan yapar bence 😅
Sahnedekimadam myangelson Kalbiimde2can misirveannesi Humeyraeslem1 Devam o zaman teşekkürler kızlar😄
Eceecim Sahnedekimadam ben keçiboynuzu tükettim başından beri. Ama pekmezin her türlüsü faydalıdır sanırım ☺️