Aleynamesutdeveci Merhaba hamile anne adayları ve tekrar hamile adayı olan anneler öncelikle KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN 💕 sonucuma bakabilirmisiniz anlayan varsa ?💕🙏🏻
tlhmrv Aleynamesutdeveci risk çıkmamış güzel çıkmış bn anladığım kadarıyla ..bnde de bnzer tablo vardı iyi demişlerdi
MugeGuness Aleynamesutdeveci Merhaba, sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun ❤️ güzel çıkmış bütün değerler cut off değerinin altında gözünüz aydın 🌸
Havva4 Aleynamesutdeveci bişey sorabilir miyim ikili testte anneden kan alınıyor sadece demi bebekten bişey alınıyor mu
ayse_1960 Aleynamesutdeveci canım sonucu nerden verdiler doktormu verdi yok sonuç alma biriminden mi aldin
tlhmrv Aleynamesutdeveci doğum yaptım canım 2 yaşında oglum.. şimdi yeniden hamileyim ama daha yaptırmadım 10 haftalik
Aleynamesutdeveci tlhmrv bende 3. Hamileyim bi kızım bi oğlum vardı bi tane daha oğlan geliyor inşallah 15+4 haftalığız ufak tefek hareketini hissediyorum bugünlerde 🙏🏻💕
Aleynamesutdeveci Havva4 kan ve idrar veriyorsun canım ben normalde iki çocuğumda yaptırmadım ikili test birşeyde olmadı bu sefer yaptıralım dedik
Havva4 Aleynamesutdeveci bende yaptırmakla yaptırmamak arasında kararsız kaldım ilk gebeligim daha o yüzden sordum