Tuana34 Merhaba ayın 21inde düşük yaptım 24ünde parça kaldığı için kürtaj oldum arada kanamam durmadı zaten hiç sat olarak kanamanın ilk gününü mü baz almam gerek kürtaj gününü mü? Kürtajdan sonra sadece lekelenmem oldu
cansualtikulac Benimde lekelenmem başladıktan 3 gün sonra düşük oldu kuzum doktora sorduğumda kürtaj ya da düşük tarihini baz almamı söyledi