Tubag1 Kızlar tv izlerken sırtüstü uzansak da mı sıkıntılı yani yoksa sadece gece uykusunda mı dikkat etmeliyiz ??
CmreKsidar Tubag1 kaç haftalıksınız bilmiyorum ama 30a kadar sıkıntı yok 30 dan sonra zaten uzun süre uzanamıyorsunuz nefes almak zorlaşıyor beliniz ağrıyor çok uzun süreli uzanmadığınız sürece bisey olmaz bence.
Ervaok Tubag1 ay benide ole korkuttular ki yan yatmaktan bacaklarm agrıyo artk 32 haftamdaym sırtüstü yatmak çok iyi geliyo aslnda bi yerim agırmıyoda ole yatarken ama işte zararlı diye yan yatmaya devam 🙄
sburcu41 Tubag1 ben her türlü yatıyorum vallahi ama uzun süre aynı pozisyonda kalmamaya dikkat ediyorum diğer türlüsü çok daha sıkıntılı oluyor benim için