Tubi2048 tüp bebek gebesiyim ilk haftalar bende kanama yaşadım proluton igne yaptırdım hemen ertesi günü kanama leke seklinde devam etti ve gecti ama her gün progestan iğne yaptırdım 1 hafta boyunca şuan 11 haftalık olduk cok sükür korkma kırmızı aktif kanama yoksa lekeden cok korkma panik yapma doktorunla görüş