Dün geceden beri resmen kızçemden dayak yiyorum kızlar. Hala da devam ediyor. Dayak yiyorum diyorum çünkü gerçekten aşırı derece de canım yanıyor. Nasıl yapıyor bilmiyorum ama hem sağdan hem soldan aynı anda baskı yapabiliyor 😂 dün tatlıyı fazla kaçırmışım galiba ondan olabilir mi acaba? Bu bebişleri hareketlendirecek şeyler var, sakinleştirecek şeyler de var mıdır acaba??😂