Bsraaa94 Tşkler kızlar aşırı mide bulantısıyla acile gittim gebelik falab varmı diye sordular 2 gün önce yapmıştm bu sonuc çıkınca yok dedm ağır bi iğne yaptılar da o yüzden korktum
Gul12345 Bsraaa94 Bi tanıdığımda yaptırdı sonra mide bulantısı falan ck oldu ilaç kullandı adeti 4 gün geçince gebe olduğunu öğrendi ama korkma hayirlisi varmadan küçük olduğu için bisey olmaz Allahını izniyle
S12e28h46 @Bsraaa94 adet 3 gün önce 0.10 du benimde Şuan 4 gün geçti 112 pozitif olabiliyor dikkat et derim adetin geçilirse kesinlikle pozitif
Bsraaa94 S12e28h46 Yaa cok korktm suan adetim 1 gün gecikti eğer pozitifse inşallah bi zararı olmamıstr iğnenin
S12e28h46 @Bsraaa94 bilmiyorum ama kuzum okumuştum burda veya başka yerde ineden dolayı düşük olduğu duydum ama korkma daha yeni olduğundan etkilemez diye düşünüyorum doktorun varsa ona sor ben emin olmadığım için ilaç içmedim hiç çünkü 1.20 çıktı daha sonra 0.10 çıkınca şüphelendim genelde negatifken 1.20 çıkıyor benim kişi 0.10 olunca soru işareti kaldı dikkat et kendine
Bsraaa94 S12e28h46 hım anladm sağol canım inşallah hayırlsı olur 😑 peki 0.10 1.20 den büyük bi değer mi oluyor benm pek bilgm yok da bu konuda
elifsen ben dün yaptırdım 0,3 çıktı. adetime de 6 gün vardı yani. 3 aydır deniyoruz inşallah olur bu ay. hepimiz için dua edelim
Bsraaa94 elifsen inşallah Rabbim gönlüne göre versn ben pek anlamıyorm bu değerleri 0 lı değerler çıkınca negatif olmuyor mu
S12e28h46 @Bsraaa94 hayır küçük ama ilk hamileliğin ilk dönemi 0 yakın sonuçlar çıkıp sonra yükseliyormuş bende yeni öğrendim ama tabi bu da değişebiliyor çünkü benimde ilkdefa başıma geldi 0.10 du Şuan hamileyim ama
Hatice_123456 Pozitif olabilir 2gun geçince bı kan daha verin yükselirse kesin pozitif çünkü normali 0.5 kadar