Hazalert Hulyakkus bana da yatış vermişlerdi i 3 gün yattım gebelik zehirlenmesi tanısı koydular. 6 hafta boyunca diyet yaptım tansiyonumu Yükseltecek şeylerden kaçındım şuan 36+0 olduk, hiçbir şikayetim yok tansiyonum da iyi ama bekletmek istemiyorlar 37.haftanın içinde alacaklar.
Ervaok Hulyakkus yani doktorun daha iyi bilir süreci ama ben o şekilde ilerledim kasıntı yanma bişe yoksa neden boyle cıksın diye bol su içirdiler evde işte anlattgm gibi yaptm hemen gittim tahlil yerine bıraktm
Hulyakkus Ervaok vajina ağrısı var sadece ben hiç anlamadım bı dedi protein kaçağı var enfeksiyon var dedi gebelik zehirlenmesi olabilir dedi anlamadım
Hazalert Hulyakkus canım benim tansiyonum anlık yükseliyordu 14/9 15/9lara, sürekli dirençli bir yükseklik yoktu ama. İnşallah enfeksiyon kaynaklı bir şeydir senin, tansiyon yüksekliği yoksa riskli bir şeu olacağını düşünmüyorum içini ferah tut 🤲🏻
Ervaok Hazalert Hazalert yüksekliğinde nasıl yol izlediniz indirmek içim acaba benimde bir kere 15 9 lara cıktı bende takıp ediyorum normal suan baş agrım oldugunda yükseliyo onu farkettim 32 haftamdaym korkuyorum tekrarlıcak diye
Tgcmrt48 Hulyakkus benimde 26. Haftamda oldu 24 saatlik idrar tahlili verdim temiz geldi tansiyon takibi başlandı
Hulyakkus Tgcmrt48 6 saattir hastanedeyim bı kan tahlili aldılar 🤷 akşam ilaç vereceğiz dediler ne ilacı bilmiyorum yarın sonuca göre bakacam dedi doktorum
Hazalert Ervaok canım beyaz ekmek yemiyorum tam buğday ekmeği yiyorum işte pilav makarna turşu bunlardan uzak durdum ağzıma sokmadım hamurişi vs. Üzüntü sıkıntı stres de çok etkiliyor bunlara dikkat edince benim hiç yükselmedi tansiyonum
Ervaok Hazalert bende tuzlu tüketmıyorum diye içim rahattı ama bende dikkat etsem iyi olucak denemekte fayda var inşallah yükselmez bir daha