Meliketab Merhaba hanımlar ben bugün 12. Haftama girdim doktor bebeğimin kıza benzediğini söyledi. Bi oğlum var beni düşüğüm onu da 12+6 da muayenede 2 haftadır gelişimi durmuş kalp atışı yok denilerek kürtaj oldum içimde yineaynı korku var iu haftayı da bitirsek düşük tehlikesi geçer mi
dml33 Meliketab valla bende anlamiyorm bu dusuk tehlikesi ne zaman geciyo onceden derlerdi 3. Ayda geciyo diye suan her an dusuyo çocuklar dikkat etmetn baska sansimiz yok sanirim
Haticecinar Meliketab bende 12.haftamdayım canim icini ferah tut aklina kotu birseyler gelmesin eminim iyidir sık sık doktora gitmeye calis icine sinicekse Rabbim bizlere bagislasin minislerimizi🙏
Cnnakbb Aynı şeyi bende yaşadım şimdi bulantım olmazsa bile birşeymi oldu filan diyorum sürekli doktora gitme ihtiyacı hissediyorsun Allah nasip edecekse sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız zaten ötesi yok rahat llmak en iyisi içinizi ferah tutun