minik_koala_ve_annesi Anneler bu urunleri aldim diger ay insallah ek.gidaya gecis yapacagiz e bebekte sadece tabak 329 tl ben 2li kasik ve tabaga 264 tl verdim bebegine alacaklara fikir olsun
HilalEyce minik_koala_ve_annesi kaşıklar ilk dönem için kullanışlı değil çok büyük bebek damak ile çekemiyor. Aldım ve ileri dönemde kullanacağım Tabaklar için vakum olayını bebekler hemen çözebiliyormus ve zamanla yemek kokusu siniyormuş o yüzden tercih etmedim😊
Ezelioz minik_koala_ve_annesi tabaklarda evet koku kalıyor kaşığıda hiç sevemedim tahta yeri hoşuma gitmedi Şimdi olsa almazdım başka araştırırdım
Ozoooo minik_koala_ve_annesi bence hiçbir şey olmazsa olmaz değil ben birini de almadım illa olmak zorunda değil bence herkesin kendi tercihi tabi ama
eylulicten minik_koala_ve_annesi babymall a bakin bazen bazi urunler ebebekten daha uygun oluyor bende aldim 🌺 heyecanla ek gidayi bekliyoruz
minik_koala_ve_annesi HilalEyce yaa oyle mi iptal mi etsem o zaman b3nde sevinmistim bu beni uzdu kasiklarda +9 yaziyor aciklama da +6 yaziyor ondan mi acaba canim
HilalEyce minik_koala_ve_annesi +6 aldım ama kalın olduğu için ağzına almakta zorlandı ve damak ile çekemedi. Sürekli kaşığın ucu ile vermek gerekiyor. Sevmedim ilk etapta wee baby silikon mama kaşığı kullanıyorum. Kolaylıkla ağzına alıyor.
Gizzgzz minik_koala_ve_annesi evet çok kaliteli sağlıklı plastik o oioi den daha iyi heryerde bulabilirsin hepsiburadada var
HilalEyce minik_koala_ve_annesi ileri dönemde kullanırım derseniz tercih edilebilir. Ama ilk etapta işinize yaramayacak😊
minik_koala_ve_annesi HilalEyce kasigi gectim canimda tabak hevesle almistim uzuldum yani karbonatla falan kaynatsak olmaz mi ki koku olur mu bilemedimde