09-11-22 Gebeligimin ilk ayından beri guatr sorunu yaşıyorum ilaç kullanıyorum yüksek çıkmıştı değerlerim . Doğum olana kadar kullanmam gerekiyormus. Var mı bu sorunu yaşayan doktorunuz size neler söyledi bu hastalık hakkında?
EbruuA Bende 8. haftamdayım iki gün önce doktorum tahlillerimde guatr değerimin yüksek çıktığını söyledi yarın dahiliye randevum var bakalım ne dicek bugüne kadar karşılaşmadım bende şaşkınım