Elifnaz02 35 haftalikken bebeğim karnımda toplandı,sancı ve aşırı kanamam oldu ve bebeğin kordonu kopmuş anne karnında öldü,kanamadan dolayı rahim dağılmış ve doktor çok zor toparladı ve size sorum kaç ay sonra tekrar hamile kalabilirim sizce.
newmom07 Elifnaz02 canım başın sağ olsun, benimde bebeğim 23haftalıkken karnımda öldü. Doktorum hemen 40ın bitince çocuk yap demişti. Ama biz 3,5 ay kadar bekledik.
newmom07 Elifnaz02 ama sezeryandan sonra bir kaç ay beklemek gerekiyor diye biliyorum. Ben normal doğum yapmıştım
Tiiffany Elifnaz02 Başınız sağolsun umarım bir daha yaşanmaz bu durum. Benim 3.gebeliğim hepside sezeryan oldu buda aynı sekilde olacak. En kücügü 21 aylık şu anda 6,5 aylık gebeyim. Herhangi bir sıkıntım yok normal bi sekilde ilerliyor gebelik bende zorlanırım diye düşünüyordum. Genelde hep bikac sene geçsin dendiği için kafamda sorular vardı. Ama bi sorun cıkmıyor hatta digerlerinden cok daha rahat geçiyor
Tripkolikkkiz Elifnaz02 doktorlar genellikle sezeryan sonrası 2 sene beklenmeli diyor. Tabi sizin durumunuz biraz hassas oldugu icin bu konuyu kendi doktorunuzla detaylı Bi şekilde görüşün daha sağlıklı bilgi alırsınız 🙏 Başınız sagolsun
myangelson Elifnaz02 senin durumun farklı aynı benimki gibi normal sezaryen gibi değil ağır ameliyatlar atlatmışiz ve benim doktorum 1 sene kesinlikle çocuk yok bana sorarsan 2 sene bekle dedi ama 1sene öncesi olmayacak aman yanlislikla oldu falan olmayacak ona göre çok iyi korunun dedi.