QueenM77 Prolaktini olup yumurtlaması düzenli olan ve adetleri düzenli olan biri hamile kalabilir mi? Bi sakıncası olur mu? Bir arkadaşım için soruyorum
Mervekara5 QueenM77 düzelmez ilaçsız benim de düzenliydi çünkü ama gebelik için koruyor demişti doktorum prolaktini
ilknurakdogan1 Benimde prolaktinim yüksekti ve bu değerle zor olmaz dedi. 3 ay sonra hamile kaldım. İki taraflı PCOS um vardı
elifsen ben hem pcos hem de prolaktini yüksekken hamile kaldım 2 ayda ama şimdi ikinciyi istiyorum 3 aydır olmuyor. ama ilkinde testeredişli aslanpençesi kürü yapmıştım 100 lerde olan prolaktinim 20 lere inmişti
beyza_1661 elifsen dostinex verdi doktor 3 haftdır kullanıyorum ne kadar zamana düzelir acaba değerim 101 Di