Dnzg1 Bayanlar çok kötü hissediyorum kendimi. Doktor bebek dokusu görüyorum ama kalp atışı yok dedi. Bebeğim 6 hafta 4 günlük. Sizce normal mi?
Ayfer- Dnzg1 bir hafta sonra tekrar git canım. Normal olup olmadığı 7 haftadan sonra daha net anlaşılır. Zaten kalp atışı da 7 den sonra duyulmaya başlanıyor
AsyaCngz55 Dnzg1 internette de uzmanlar hep kalp atışı için 7. Hafta diyor hatta en net 8. Haftada diyorlar hiç panikleme canım birçok kişi 6. Haftanın içinde duyuyor ama süreç hepimizde farklı işliyor sen işin standardına bak
myangelson Dnzg1 biz 6. Haftada bebeği gördük sadece kalp atışı da 7. Haftada falandim gördüm. Bazen geç döllenme olabilir bazen geç duyuluyor ki 9 haftaya kadar kalp atışı duyulmayabilir diye duymuştum ben
Dnzg1 myangelson çok sağolun gerçekten içim rahatladı. Doktor bana şu an kalp atışı görünmesi lazım demişti
myangelson Dnzg1 ben anlamıyorum doğru tek olmaz mı ya nasıl her doktor başka birsey söyleyebiliyor. Ben çok araştırdım sordum genelde 8-9 haftalara kadar kalp.atisi duyulmaması normal diyorlar. sende başka bir doktora görün istersen daha sonra yani anlamadım
Dnzg1 myangelson evet bencede çok saçma insanların psikolojisiyle oynuyorlar. Değiştircem zaten doktorumu
Gizzgzz Dnzg1 normal kişiden kişiye değişiyor kardeşim 8.hafrada duydu oğlunun kalp atışını ben 6. Haftada duydum bebeğimin kalp atışını panik yapma bekle
Asel-61 Dnzg1 normal aynı şeyleri yaşadım 9 haftalık kalp atışı aldık oda alttan muayne ederek doktorumu değştirmesem şimdi kürtaj olmuş olacaktım 14+2 deyiz az sabret cnm korkma bebek etkilenmesin daha çok erken