Meloo35 Daha önce kullandım fakat yolduğummm için kirpiklerimden oldum hamilelik sonuna doğru hastane için ve sonra evde falan pek insan kendine bakamıcak ipek kirpik sürekli makyajlı izlenimi veriyor insana yaptıran varmı sizce yaptırmalımıyımmm🙈
1Mavimavi Meloo35 bende yaptırıcam daha öncede kullanıyordum Haftamda yaptırırım sanırım Rötüşada çağırılıyor ya 2 hafta sonra 36. Haftamda da rötüş olsa diye hesaplıyorum :) Sonrada doğumum olacak zaten sezaryan Makyaj ilk doğumumda yapamamışdım ipek kirpik güzel olunca pek makyajada gerek kalmıyor 😂
femme Meloo35 bende şöyle dogal bisi olsun istiyorum ama sonrasında o hücreler boşalınca kendi kirpiklerinden dökülme yaşanıyormus diye düşündürüyor beni
Selisscee Meloo35 bende aynısını düşünüyorum şu an 31 haftaligim doğumun nasıl olacağı belli olsun ipek kirpik yaptiricm en azından doğumdan sonra fotoğraflarda fln bakımlı çıkarım ":)
hulyaakgn34- Bende doğuma yakın yaptırıcam canım güzel duruyor benim doğumum ağustosta oldugu için doğum öncesi tatil planımız var bronzlukla beraber kirpik makyaj gerektirmiyor seviyorum o fresh görüntüyü
Meloo35 femme ben daha önce kullandım açıkçası elime oynadığım için kendi kirpiklermide yolmuş bulundum çıkarmak istendiğinde taktırdığınız yere giderseniz onlar hiç zarar vermeden çıkarıyor ben hataya düştüm kendim yolmuştum ama yaptırırsam asla yolmucam
Selisscee femme ben bir kaç kere yaptırdım dökülme zaten normalde kendi kirpiklerimizde de oluyor ellemezsenz tararsanz ara sıra sıkıntı olmaz sadece Bi boşluk oluyor gözünüzde ipek kirpikten sonra kirpikler dökülmüş hissediyorsnuz
Meloo35 Selisscee evet bende aynı fikirdeyim ister istemez insan zor bir süreçten sonra kendini salıyor ve pek bakım yapmak istemiyor ama ipek kirpik kurtarıcı 🙈
femme Selisscee evet oda alışkanlıktan dolayı öyle olmuş olabilir bakalim zamanı gelmeden karar verirsem arrtik 😇😁
Betulaa Ben yaptıracaktım doktoruma sordum yaptırırsan ve enfeksiyon olursa gerekli antibiyotikler kullanamıyor hamileler çok zorluk çekersin riske girme dedi bana. Öyle olan hastalarım da oldu dedi demek ki sıkıntı yaşayanlar oluyor o yüzden yapmıcam