Merveilgaz Kizlar 17+0 randevu almistim. Ama biraz erkene almali oldum. Cinsiyet belli olur mu kesin ?
Maide4427 Merveilgaz Evet canım net görünür özele gidersen hemen söyler devlete gidersen biraz geç söylüyorlar Rabbim gönlüne göre versin inşallah amin 🤲🧿❤️
nino033 Merveilgaz devlet ise soylemeyebilir özel de 11 haftada öğrendim şuan 16 haftadayim cinsiyet erkek degismedi
Merveilgaz Maide4427 evet ozele gidiyorum en basindan. 12+4te kesin olmayaraktan erkek dedi bakalim ne olucak insallah hayirlisi
Hilalttk16 Merveilgaz tahminler genelde doğru çıkıyor 😌 banada 11+4 de erkeğe benziyor dendi 14. Haftada kesinleşti erkek bebek 😅 hayırlısı olsun 💕
Merveilgaz Hilalttk16 evet canim 12+4 te ilk hamileliyimde %90 dedi ve degismedi. Sen cin takvimi etdin mi? Sonuc ne?
hilalklkn Devletteki doktorlar yemin etmişçesine söylememekte ısrarcı. Yok görünmüyor yok bacakları kapalı. Bazı hastanenin cihazı çok kötü. Bizde 16+2 oldu hala öğrenemedik valla. Özel hastane yolu gözüktü gibi 😂😂
Merveilgaz hilalklkn tabi esas saglik ama cinsiyeti cok merak ediyor insan. Devlette ki cihazlar yeni degil. Mesela ozelde doktor cinsiyeti gormek icin bebegi her turlu cevirip bakiyir ama devlet cihazinda boyle ozellikler yok
Hilalttk16 Merveilgaz Merveilgaz çin takvimine göre kızdı hatta halk arasındaki belirtilerin de kızdı ama erkek bebek 😅😅
hilalklkn Merveilgaz evet ya. Alışveriş yapıcam hevesim var ama cinsiyeti bilmeden bi şey almak istemiyorum. Tamam ortak renkler almaya çalışıyorum ama bi yere kadar yani oda. 5 dakika bakıp görünmüyo diyorlar 😏
Mine9166 Merveilgaz benim 10+6 da söyledi doktorum. Ben bile bu kadar erken ogrenebilecegimi düşünmüyordum.