Oznr001 Snglhfs bende 32 oldum kontrolüme de bı kaç gün var ilacım bitti mecbur gidip aldım bakalım bana ne zmaan biraktircsk siz ne için kullanıyorsunuz benim preeklampsi öyküm var ilk gebelikten o sebeple kullanıyorum