Serklajlı oldugumdan ıkınmam yasak 😔
2 ay once bir kabızlık yasadım doktorum lavman yapmamı soylemıstı o gunden beri öyle böyle gidiyoruz. Ama bugun yine aynı tıkanıklıgı hissediyorum🫣 doktoruma ulasamıyorum
Acaba yarım tüp lavman yapsam mı .
Serklajlıyken lavman yapan var mı bir kereden fazla?