Bugün 39+0 oldum ve nerdeyse 3 haftadır burdumdam getirdilwr sizinde çevrenizde böyle insanlar var ben çok sıkıldım sürekli doğmadı mi sorusundan zaten yeterince gerginim huzursuzum bebeğimin hareketleri çok azaldı artık hareket takip etmekten uyuyamıyorum bile ki birdebuna annemin hamilelikte tansiyon problemi varmış ve şuan bendede var yeterince korkum var yetmezmiş gibi birde dogmadimi baskısı görüyorum 🥺