Merhaba hanimlar.
Ben 11 haftalik hamileyim. 10 gundur devam eden bir kanamam var. Hastanede yattim serum igne ilac butun tedavileri gördüm. Fakat kesilme yok azalma var. Kesede gorunmuyor bi sıkıntı. Kesenin dışında da yok. Vajinal muayenede icerden geldiğini soyledi. Fakat bir kaynak yok. Hamileliginde basina boyle bisey gelen var mi? Neler yaptiniz? Su anda yatmaktan baska carem yok. Tecrübelerini bilgilerinizi paylasirsaniz cok sevinirim.