kesinlikle aynı fikirde değilim, evet doğru düzgün bir doktor buldum ama şikayet ettiğim için buldum 2 saat boyunca o psikolojiyle beklettiler bilgi almaya çalıştığım her çalışan burnu havada şekilde saçma falan cevaplar verdi genel olarak hastane kötü birkaç çalışanı değil