bende her gece nöbetçiyim gunduz gece uykusuz bırakıyorum kendimi dalayım bayılıp uyuyayım artık diye ama resmen zombi gibiyim kendimi gündüz ne kadar yorsamda gece oldu mu uykum tamamen kacıyor. gözlerimi kapatıp dalmaya çalıştıkça başımın yastığa değen etleri acıyor sanki kalkıp oturma tv izleme vs ihtiyacı duyuyorum bazı geceler kalkıp çamaşır falan katlıyorum makina açıyorum utanmasam evi süpüresim geliyo 😩