gonulaydn Arkadaşlar merhaba , dün 6+1 de kese gözüktü ama bebek gözükmedi , vajinal de baktı doktorum ama göremedik , benim gibi olup ilerleyen haftalarda gören var mı?
civcivin_annesi gonulaydn olabilir canım doktorlar son adet tarihinden hesapliyorlar bu yüzden daha haftasi küçük ilerleyen haftalarda görebilirsin inşaAllah🤲ben de 6+1de gittim kese de bebek de görüldü kalp atışı görülmedi normal ola bilir diyorlar