Nazli-61 Annesininportakali53 ben bu modelin gri rengini aldım bence o renginide düşünebilirsin oda çok hoş ☺️
Annesininportakali53 Nazli-61 bunun dışında çantam var gri ve siyah renk ama bu model değil o yüzden farklı renk olsun istiyorum sizce hangisi bide aynı modeli almışsınız kullanışlı mi daha doğrusu kaliteli birşey mi
Nazli-61 Annesininportakali53 valla canım ben trendyoldan aldım çok güzel içi bide baya büyük kullanışlı bence al derim bende henüz kullanmaya başlamadım ama malı, yapısı belli ediyor kalitesini ☺️
Annesininportakali53 Nazli-61 aldım kuzum sarıyı ben almıştım ama hiç hoşuma gitmedi kızım 3 aylık yaz geliyor başka alayım dedim bu modeli beğendim inşallah kullanmak nasip olur sanada