Mrvdmt Açlık şekeri 102 normal mi evde ölçülen alet ile bi arkadaştan yaptım kontrol amaclı sonucuda 102 cıktı aç olarak.. normalde aç olarak kaç olması gerekiyor..
deletedmom6295 Mrvdmt 100ün üstü normal kabul edilmiyor. evde ölçüm yapan cihazlar da 4-5 birim eksik ölçebiliyor koldan ölçülene göre. takip edin bir süre şeker değerlerinizi
Swraksya 105 sınırdır sınıra çok yakınsınız bence dikkatli olun en normali 95 ve altı olması gerekiyor..
Sedakaya Benim açlık şekerim 69 kızlar cok fazla düşük 2 aydır bakıyoruz ve düzelme yok toklukta 95 100 arasi cıktı
Mrvdmt Anladim arkadaşlar teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için ozaman dikkat edeyim artık iyicenem