Mltsnl 3babymom merhaba bana da bakar mısınız 11 de erkek 15. Haftada kız denildi 
ayse_1960 Aysegul_3838 ogrendinmi cinsiyeti söylemediler mi bana 12+3 te söylemediler ikilide 14 te öğrendim
Aysegul_3838 ayse_1960 hayır öğrenmedim bugün randevu aldım inşaallah öğrenebilirim ikiliye gittiğim de 1 ay SONRA söyleriz dediler