Öncelikle kadınlar günümüz kutlu olsun canlar🌸
Biz 7+1 olduk. 6. Haftadan sonra belirtiler az da olsa başladı ve fazlasıyla hissediyorum🥲 Müthiş gaz problemi yaşıyorum ve bu daha çok geyirti şeklinde😵💫 bir de nefesim kesiliyor, hemen yoruluyorum. Normalde yürüyüş yapmayı seven biriyim ama belli bir saati geçsin hemen enerjim azalıyor🫠 şimdilik bunlar var çok şükür kabızlık falan normalmiş çünkü ona pek takılmıyorum, yeşil yapraklı sebzeler iyi geliyor bana sindirim için🌸 sizde durumlar nasıl hamişler? ☺️☺️