Ayseturgut Merhabalar anne adayları kalp atışına göre cinsiyet tutan varmı 140 altı olursa erkek 140 üstü olursa kız diyolar doğrumudur bu terim
1asel-duru Asermeden cinsiyet tahmini yapanı duydum da bunu ilk kez duydum hiç alakası yok bence erkek bebeğin kalbi yavaş kizlarin ki hızlı mi atıyormuş
Eylulun_annesiii Yanlış hatırlamıyorsam 22 23. Haftaya kadar hep 140 üstüydü, sonra düştü kalp atış hızı. Evet bunu bende duydum benim kızım olcak. Arkadaşımın 140 altı hep onun erkek ☺️ hurafe olabilir belki bilemiyorum ama bende tuttu.