Merhaba kızlar 4+2 haftalık yapılan kan testimde betam 137 progestoron hormonu 5.80 cıktı doktorum birşey demedı düşük tehlikesi vs aşılama bebegı olduğu icin zaten en baştan berı progestoron kullanıyordum gunde 3 cıkardı interntte düşük değer olarak gördum biraz korktum bu durumu yaşayan varmı ?