Gamzer Hallerimvarbenim Günde 5 damla veriyordum canım ama bu bağırsak düzenleyici kullanır kullanmaz gazı kesmiyor. Zamanla düzene sokuyor. Eğer çok gazli bir bebekse Sab simplex yada nurse Harveys öneririm. Bizde cok ise yaramisti🧡
Sezenn_ Hallerimvarbenim Merhaba canım ben ilk bebeğimde tüm damlaları denedikten sonra en son Biogaiayı yı keşfettim. Doğal probiyotikli olduğu için bize düzenli kullanımda tek fayda sağlayan o olmuştu kaç damla verdiğimi hatırlayamadım ama 😞
Minigim38 Hallerimvarbenim 5 damla ben akşamları veriyordum rahatlıyordu bide buzdolabında saklamanız gerekiyor bize eczacı öyle demişti, hep ayni saatte verirseniz faydasını görürsünüz
Hallerimvarbenim Gamzer Biliyorum kuzum nurse harveysle birlikte kullanıyorum bende günde 5 veriyorum bende doğru mu yapıyorum merak ettim
Hallerimvarbenim 2022bebeki Toplu olarak vermek daha mı iyi o zaman ben gün içine yayıyorum 5 damlayı
Hallerimvarbenim Minigim38 Aynen buzdolabında tutuyorum gün içine bölüyorum beş damlayı ama tek seferde mi 5 vereyim ki
minik_koala_ve_annesi Hallerimvarbenim tek seferde ben kasikla veriyorum biraz kasikta kaldigi icin 6 damla koyuyorum😅
Eemoom Hallerimvarbenim 5 damla veriliyor. Bağırsak düzenleyici. Ek olarak gaz damlasıyla beraber kullandık biz. İlaç verir gibi her gün aynı saatlerde veriyordum ben damlayla ikisini